-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Japanerne inn på Daewoo-dealen
Da GM i sin tid underskrev intensjonsavtalen med Daewoo, den avtalen som med tiden ble en helt fast avtale, var GM-partneren Fiat (20%) med som underskriftpartner. Men i dag har Fiat mer enn nok med seg selv, derfor inviterer GM andre av sine partnere til å bli med til Korea.
Noe mer enn det er foreløpig ikke sagt, men observatører regner med en kontant innbetaling på ca 100 millioner dollars. Dette vil i så fall si at Suzuki får ca. 15% av det nye selskapet (der det også deltar store koreanske interesser) og det er atskillig mer enn man opprinnelig hadde trodd. Men det er også helt klart at Suzuki kan ha mye å hente fra en slik nær kontakt. Her kan man både dele store komponenter og store markeder.
Det er heller ingen som utelukker at også Subaru blir en partner her. Subarus nåværende operasjon med bygging av Opels Zafira på sin Thai-fabrikk og salg av denne under eget navn på en rekke asiatiske markeder, viser klart at GM er svært kjapp på foten når det gjelder Asia-strategi for tiden.
Derfor er det spesielt interessant at det også snakkes om at Shanghai Automotive Industry Corp. også er inne i bildet. Dette er en av Kinas største bilfabrikker, med sterke bånd til GM. I så fall første gang en stor Kinesisk bedrift har kjøpt seg inn i et utenlandsk produksjonsselskap. Det ville ikke vært unaturlig om det var GM som var katalysator for et slikt gjennombrudd.