-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Lotus i forsiktig pluss
For første gang på tre år kunne Lotus vise en bunnlinje i svart. Ikke mer enn 2,7 millioner pund riktignok, men da er i hvert fall tapsrekken snudd.

Og det forretningsåret som ble avsluttet ved utgangen av mars i år viste en omsetning på 154 millioner pund. Av det satt altså fabrikken tilbake med 2,7. I fjor tapte de 16,6 millioner og året før hele 42,2.
Tallene bak tallene avslører imidlertid at det er Lotus Engineering som sørger for overskuddet. Bilproduksjonen går fremdeles i minus, men også der er det konkrete planer om bedring nå. Elise-produksjonen skal for eksempel dobles til ca. 4000 biler, og får man solgt alle sammen burde det bli penger i kassa.
Det er i første rekke Proton selv som er kunde hos Lotus Engineering, men også GM (som har hatt oppdrag der siden de eide store deler av Lotus) og Toyota gjør mange jobber der.