-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
ForFour forsvinner
Daimlerchrysler og Mitsubishi er enige. Produksjonen av Smart ForFour opphører. Nå.

Man har lenge visst at det var denne veien det kom til å gå med store-Smart. Men ikke at det var slik det skulle skje. De to partnerne diskuterte seg frem til en avtale der produksjonsstoppen i realiteten fikk tilbakevirkende kraft.
Det er på Mitsubishi-fabrikken i Born den store Smarten har trillet av båndet. Side om side med japanernes Colt. Nå blir det bare Colt, det betyr mindre arbeid for fabrikken og det betyr at noen må kompensere for det økonomiske tapet.
Hvor stor den summen er, vil ingen av partene snakke om, men japanske medier har tidligere antydet rett i underkant av 250 millioner euro.
Daimlerchrysler har tidligere sagt at bortfallet av ForFour vil koste dem rundt 1 milliard euro. Dette inkluderer blant annet å styre avviklingen av 300 arbeidsplasser.
Selv om ForTwo kommer med nye modell til høsten, vil ikke det kreve et så mye større produksjonsapparat at disse arbeidsplassene kan kompenseres for der. Til denne handelen hører forresten at motorfabrikken i Kölleda i Tyskland nå går helt over til Daimlerchrysler.
Ingen av oss aner vel egentlig hvor mange milliarder dette ForFour-eventyret har kostet. Tapet er forholdsvis bunnløst.