-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Smart offensiv
Etter at tallene fra tredje kvartal ble offentliggjort, var det stemmer som antydet at Daimlerchrysler var ganske klare til å sette Smart under spesialbehandling. Noen tolket det som en mulig nedleggelse. Første trinn er imidlertid snillere: nå skal småbilen selges av Mercedes-forhandlere.

I disse dager triller de første Smart inn på Mercedes-gulv. Rart det har tatt så lang tid, en av grunnene til Smarts lave salgstall må jo ha hatt sammenheng med lavt antall forhandlere. Over hele verden er det fremdeles færre enn 900 Smart-butikker, Tyskland, hjemmemarkedet, har snaue 120 av dem.
Mercedes-forhandlere finnes det derimot 1000 stykker av bare i Tyskland, så det sier seg selv at dersom disse nå åpner dørene for den funky småbilen, vil salgspotensialet øke enormt uten at det har kostet noe særlig i investeringer.
Det er helt nødvendig at noe skjer. Igjen har man måttet redusere salgsmålet, for i år er det sunket fra 180.000 til 160.000, og man er enige om at noen fortjeneste kan aksjonærene ikke lenger regne med før 2006.