-
Hedin Performance Cars:
Servicemarkedsleder
-
Hedin Performance Cars:
Servicerådgiver
-
Hedin Performance Cars:
Delelagerekspeditør
-
Møller Bil Ensjø - Møller Bil Etterstad:
Bilmekanikere og fagteknikere
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Fagtekniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Bilglassmontør
-
Møller Bil AS:
Bruktbilselger
-
Namdal Bilskade AS:
Skaderådgiver og bilskadereparatør
-
NAF Senter Bergen:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Trondheim:
Nyttekjøretøyselger
-
RSA BIL Trondheim:
Selger nybil BYD
-
Bauda AS:
Daglig leder
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Team Verksted AS:
Varebilmekaniker og lastebilmekaniker
-
Tyretrust Norge AS:
Key Account Manager -Salgsansvarlig
-
Bilia Norge:
Bruktbilsjef, Hamar
-
Carstore:
Junior innkjøper
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Selger Mercedes-Benz nyttekjøretøy
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produkt og Handover Spesialist
-
Lexus Fredrikstad:
Salgskonsulent
-
MAN Truck & Bus:
Salgskonsulent Trucks
-
MAN Truck & Bus:
Key Account Manager
-
Motortechnik:
Kundemottaker og Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Porsche Center Oslo:
Selger nye Porsche
-
MyCar:
Bilselger
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
SsangYong til kinesiske eiere
Dersom det ikke ligger noen ukjente elementer bak (som at GM skal kjøpe opp Blue Star) ser det ut som om SsangYong skal over til kinesiske eiere. Kreditorer undertegnet rett før jul en avtale med Blue Star, kinesisk kjemigigant, om salg av 55% av den koreanske bilfabrikken.
Men kreditorene, banker og finansinstitusjoner, som sitter med denne pakken, gir Blue Star ut januar til å drive en såkalt Due Dilligence – åpne alle skap for å telle hvor mange skjeletter som detter ut. Etter det skal man bli enige om den endelige prisen.
Det hele virker svært sivilisert og kreditorene gir slett ikke inntrykk av det haster å få solgt posten. SsangYong viser da også en rekke positive signaler både på markedet og i bøkene, og deres biler er plassert akkurat der hvor den store hjemmemarked-økningen skjer for tiden.
GM var en av de sterkeste interessentene blant alle de som bød, og regnes fremdeles, på en eller annen måte, som en aktuell partner. SsangYongs biler ville vært et ideelt supplement til Daewoo-programmet, og de er i produksjon alt. Det vil ta litt lenger tid å modifisere andre av GMs firehjulsdrivere, enten de hentes fra Japan eller USA.