-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
SsangYong til kinesiske eiere
Dersom det ikke ligger noen ukjente elementer bak (som at GM skal kjøpe opp Blue Star) ser det ut som om SsangYong skal over til kinesiske eiere. Kreditorer undertegnet rett før jul en avtale med Blue Star, kinesisk kjemigigant, om salg av 55% av den koreanske bilfabrikken.
Men kreditorene, banker og finansinstitusjoner, som sitter med denne pakken, gir Blue Star ut januar til å drive en såkalt Due Dilligence – åpne alle skap for å telle hvor mange skjeletter som detter ut. Etter det skal man bli enige om den endelige prisen.
Det hele virker svært sivilisert og kreditorene gir slett ikke inntrykk av det haster å få solgt posten. SsangYong viser da også en rekke positive signaler både på markedet og i bøkene, og deres biler er plassert akkurat der hvor den store hjemmemarked-økningen skjer for tiden.
GM var en av de sterkeste interessentene blant alle de som bød, og regnes fremdeles, på en eller annen måte, som en aktuell partner. SsangYongs biler ville vært et ideelt supplement til Daewoo-programmet, og de er i produksjon alt. Det vil ta litt lenger tid å modifisere andre av GMs firehjulsdrivere, enten de hentes fra Japan eller USA.