-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
MAHINDRA
Stålprodusenten Mahindra & Mohammed, grunnlagt i Bombay 1945, ble i 1948 omorganisert til Mahindra & Mahindra Limited, til daglig kalt M&M. Året etter startet Mahindra å montere Willys Jeep. Et nærere teknisk og økonomisk samarbeid med Willys-Overland ble innledet i 1954, noe som bl.a. førte til at Mahindra også produserte de frambygde Jeep FC-150 med Hurricane bensinmotor fra midten av 1960-tallet.
Jeep CJ var Mahindras basismodell hele veien, og i 1991 ble den supplert med langchassis-utgaven Mahindra Commander. To år etter kom den mer komfortable Armada på markedet, dette var en 5-dørs SUV som minnet litt om Suzuki Vitara og som først hadde Jeep dieselmotor, deretter Peugeot. I 1995 gikk Mahindra inn på lastebilsiden med lisensutgaver av Mitsubishi L300, men enda viktigere var personbil-offensiven de satte i verk året etter med en joint venture på å bygge indiske Escort. Dette var såpass vellykket at også Fiesta kom på programmet i 1998. I 2001 kom Renault inn som motorleverandør.
Mahindra hadde så langt ikke hatt noen logo å skryte av, men fra 2000 innførte de en typisk asiatisk oval med en ganske treffende vri, da M-en i ovalen er formet slik at den minner om en motorvei.
4WD-kjøretøyer med sterke Jeep-aner utgjør den dag i dag bredden av programmet, fra den enkle Marchal til den større Maxx, den mer komfortable Bolero og med Scorpio som toppen av kaka. Mahindra har i dag over 50% av det indiske markedet for firehjulstrekkere.