-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Billigste for 7 - ikke mye familievennlig
Volkswagen lanserer på bilutstillingen Autofil sin nye Caddy Life med 7 seter. Det er billigste 7-seter med priser fra kr 208.960. Og billig må bilen være. For dette er mer en mannskapsvogn enn en bil med familiekomfort. Setene bak i bilen er harde og siste seterekke er bare for mennesker uten ben.
OK, det er sitteplass til syv fordelt på tre seterekker. Men komforten i bilen er ynkelig. Setene i bilen er harde og bilen er en typisk mannskapsbil – det vil si at den egner seg for transport av staute soldater til og fra skytefeltet – men å bruke bilen til transport av 7 familiemedlemmer på tre ukers ferie i Europa er håpløst. For soldatene som er vant til militær GMC uten fjærer, er det stor fremgang. Men de som blir tvunget til å sitte på den tredje seterekka i ferien vil lide.
Problemet med mange 7-setere er at det mangler plass til bena i den tredje seterekken. Det er tilfelle også i Caddy. Og med tre seterekker og plass til 7 i bilen – blir det ikke plass til noe bagasje. Skulle 7 personer på et forballag dra til kamp i bilen, får de sikkert med seg draktene – men knapt mange fotballer.
VW-importøren har kjempet intenst for å få Caddy med 7 seter til Norge. Fabrikken hadde først for høye priser – men etter hvert ble prisene senket og i dag er Caddy med 7 seter den billigste syvseteren på markedet. Men det gamle ordtaket gjelder. Man får det man betaler for.
Zafira litt dyrere
Zafira er ikke bare et bedre alternativ – men betydelig mer komfortabel for alle syv i bilen. Dagens Zafira går på siste verset, for neste år kommer det ny modell. Dagens selges derfor billig – og er et strålende billig alternativ for alle som gjerne vil ha med seg 7 personer i bilen.