-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ford priser ny S-Max
Den kommer til Norge på sensommeren, men nå har Ford frigitt prisene på nye S-Max.
Dette er en av de mest langdryge lanseringer vi har vært borti. Vi møtte den som konseptbil i Frankfurt høsten 2013, og i Paris sist høst sto en nærmest identisk bil – nå i produksjonsdrakt.
Denne uken har vi vært i Spania og kjørt bilen, men vi får ikke lov å formidle våre kjøreinntrykk før neste uke. Besøk BilNorge mandag morgen, så får du vite hva vi syns.
Men i dag slipper Ford de viktigste prisene på S-Max, uten sperrefrist, så de skal du få her.
«Inntrekkeren» blir en S-Max i utstyrsnivå Trend med 2,0-liters dieselmotor på 120 hestekrefter til kr 361.000. Rimeligste modell tidligere var en tilsvarende utstyrt bil med 1,6-liters bensinmotor på 115 hk.
Trend utstyrsnivå har bl.a. følgende standardutstyr på nye S-MAX:
- Automatisk klimaanlegg med to temperatursoner
- DAB+ radio/CD med SYNC (ikke standard i dag)
- Utvidet Active City Stop med fotgjengergjenkjenning (ikke standard i dag)
- Nøkkelfri start (ikke standard i dag)
- Bakkestartassistanse (ikke standard i dag)
- Elektronisk parkeringsbrems (ikke standard i dag)
- Cruisekontroll (ikke standard i dag)
- Trafikkskiltgjenkjenning (ikke standard i dag)
- Oppvarmet frontrute
- Skinntrukket ratt og girspak
- Takkonsoll i full lengde med oppbevaringsplass og «barnepass» speil.
Prissprang fra Trend til Titanium er 11.000 kroner.
Titanium har følgende standardutstyr over Trend:
- 17” aluminiumsfelger
- DAB+ radio/CD med SYNC 2 (8” skjerm)
- 10.1” instrumentdisplay i farger
- Lyddempende vinduer på fører- og passasjerside
- Filskift-assistanse med filskiftvarsler
- Føreroppmerksomhetsovervåkning
- Automatisk nær- og fjernlys
- LED Kjørelys
- Kombinasjonen av Titanium og AWD vil i tillegg ha adaptiv cruisekontroll og parkeringssensorer foran og bak som standard!
I tillegg har Ford konkrete priser på modellene de forventer blir bestselgere – alle i utstyrsnivå Titanium:
- 2.0TDCi 150hk, Powershift: kr 422.000 (sammenlignet med kr. 405 000 for utgående S-MAX Titanium 2,0 140HK Powershift)
- 2.0TDCi 150hk, AWD manuell: kr 442.000 (inkl. Adaptiv cruisekontroll og parkeringssensorer foran og bak)
- 2.0TDCi 180hk, Powershift AWD: kr 487.000 (inkl. Adaptiv cruisekontroll og parkeringssensorer foran og bak)
Sjekk BilNorge mandag morgen, så får du vite alt du trenger å vite om nye S-Max.