-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Hyundai priser i20
Den var Hyundais mest solgte modell i fjor, og de håper på ny suksess når neste generasjon i20 lanseres. Målet er å selge like mange neste år som de gjorde i fjor.
Nye i20 er større enn forgjengeren, og den er modernisert på alle områder – noe som selvsagt også inkluderer Euro 6-motorer.
I desember er nykommeren på plass hos Hyundai-forhandlerne, med priser som starter på kr 174.950 for basismodellen Classic.
Hyundai Norge forventer at de fleste kunder vil velge utstyrsnivå Comfort med priser fra kr 189.950.
Sammenlignet med den utgående modellen betyr det en prisoppgang på cirka 15.000 kroner.
- For det beløpet får man en bil med god innvendig plass og alt det utstyr man har brukt. Det inkluderer en genial holder for smarttelefonen som ikke bare fungerer som handsfree telefon, men også en alltid oppdatert GPS, musikkbibliotek og billedalbum, sier Thomas Rosvold, adm. dir. for Hyundai Norge.
Salgsmålet for Norge er 1000 biler i 2014, omtrent på nivå med 2013-tallene. Det kan høres beskjedent ut, men markedet for småbiler har sunket med cirka 20 prosent gjennom 2014.
Toyota Yaris er dominerende i den norsk småbilklassen, fulgt av VW Polo og Ford Fiesta. Hittil i år ligger den utgående i20 på en åttendeplass, ifølge OFV.
- Bilen er utviklet på Hyundai utviklingssenter i Tyskland og produseres i Tyrkia, alt for å tilfredsstille europeiske kunders forventninger og kvalitetskrav, avslutter Rosvold.