-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Registreringsstatistikk
Slike biler kjøper de i Ukraina
Av og til hører vi fra noen skikkelige statistikk-nerder der ute. Her kommer litt mat til dem.
Det går mot 60.000 nye biler i Ukraina i 2023. November-salget føyk uventet til værs, med nesten 75 prosent og endte på nesten 5500 biler.
Det betyr at etter 11 måneder lå totalen ifølge BestSellingCars bloggen på 55.000.
Egentlig ingen overraskelser på registrerings-statistikken, med Toyota på topp og deretter kom Skoda og Volkswagen. Så fulgte Renault og Nissan mens BMW og Mercedes-Benz tok sjette og syvende plassen.
For å fylle opp topp-ti måtte Mazda, Suzuki og Citroën trå til.
Jo, der fikk vi kanskje en overraskelse. Citroën som det ledende Stellantis-merket! Peugeot kom på 14. plass og Fiat var langt, langt nede mens Opel koste seg midt på 20-tallet.
Kinesere var det heller ikke mange av: BYD på 18, Chery på 19, Volvo på 20, MG på 22 og deretter Great Wall, Dongfeng og JAC. Bortsett fra BYD var det ingen av dem som solgte mer enn 100 biler i november.
Volkswagen, Nissan, Mazda, Citroën, Lexus og Audi var blant dem med et volum på mer enn 150 biler og som økte med et tre-sifret prosent-tall i november.