-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Bilskadereparatør
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Cadillac gearer opp for Le Mans
Det skal Cadillac ha – de gir seg søren ikke. Etter at de virkelig gikk på trynet i fjor og slett ikke gjorde det så bra i år, er de nå tilbake med planer om 2002-innsatsen.
For tredje gang på tre år er det en flunkende ny konstruksjon Cadillac skal stille med. Et kullfiberchassis konstruert og bygget i England, en flunkende ny aerodynamisk pakke som har bedringer både på løft og drag, og en utviklet utgave av den etterhånden ganske velkjente og pålitelige (får vi håpe) racingutgaven av 4-liters Northstar motoren.
Fishel er klar på hvilke tre viktige komponenter han må få samlet: et effektivt strømlinjeformet chassis/karosseri, en pålitelig og kraftig nok motor/drivlinje og et lag som både har erfaring med og kultur for å vinne.
Foreløpig er det ikke snakk om hvem som skal kjøre bilene, eller om hvor mange som skal bygges. Men den nye modellen skal debutere på 12 timers på Sebring, Florida, i mars, og den skal delta i fem amerikanske ALMS-løp i tillegg til 24-timeren i Frankrike.
Alle gode ting er tre?