-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Lamborghini lanserer racing-SUV
Lamborghini presenterer Urus ST-X Concept som skal danne grunnlag for en ny racing-serie.
I årevis har Lamborghini hatt gående sin Super Trofeo serie der man kan kjøpe seg inn for å kjøre en løpshelg eller en hel sesong. Det eneste man trenger er et solid budsjett – alt annet tar serviceteamet seg av. Og bilene er identiske slik at mulighetene er like for alle.
Nå presenterer de en helt ny serie som skal på banen fra 2020 og der bilene er Uruser bygget om til banebruk. Og ikke bare asfaltbaner – her skal det også konkurreres off-road.
Europa og Midtøsten er første regioner ut, og banene det skal kjøres på er FIA-godkjente slik at sikkerheten er vel ivaretatt.
Urus ST-X Concept tar med seg Lamborghini Squadra Corsas mangeårige erfaring over i et helt nytt segment.
Sammenlignet med gatebilen er Urus ST-X mekanisk oppdatert og utstyrt med FIA-godkjent sikkerhetsutstyr, som racingbur, brannslukkingsutstyr og godkjent bensintank.
Lakkfargen på konseptet heter Verde Mantis og panseret er utført i eksponert karbonfiber. Større luftinntak sørger for tilstrekkelig kjøling for V8 twinturbo motoren med 650 hk og 850 Nm.
Hekken er utstyrt med spoiler over bakruta og hjulutrustningen er 21-tommers felger med senterbolt, dekkene leveres, som du sikkert har skjønt utfra bildene, av Pirelli.
Lamborghini har klart å redusere vekten med så mye som 25 prosent i forhold til produksjonsbilen.
Et dedikert chassis og veltebur integrert i rammen som sørger for ekstra stivhet, skal ifølge Lamborghini gi en løpsbil som egner seg godt for racing, både på bane og off-road.