-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Norsk racing-historie
En av de mer eksklusive bruktbiler på nettet akkurat nå, representerer en spennende del av norsk racinghistorie.
En Porsche dekorert i Hydro Aluminium-livré, vekker minner. Dette er den bilen Harald Huysman herjet med rundt i verden for 20 års tid siden.
Han kjørte den i Japan, på Le Mans, Brands Hatch, Donington, Nürburgring, Spa, han var vel til og med i Mexico med den.
Selvfølgelig fulgte vi nøye med på hva som skjedde med Huysman og denne bilen, Harald var jo tross alt en av BILs tidligste spaltister – han delte alle de tidlige racing-drømmene sine med BILs lesere, og det er klart vi har fulgt ham med stor interesse siden.
Derfor er det morsomt at denne, det må vel være den mest hårete bilen han har kjørt, dukker opp nå. Bilen er en Porsche 962C, men ikke en hvilken som helst 962.
Her hadde Brun-teamet fått bygget et helt spesielt karbon / aluminium chassis hos John Thompson – den samme John Thompson som nå leder Gliding Serpent Motorsports som skal kjøre 911 GT3 RSR i amerikansk Le Mans serie og i 24-timeren.
Ironisk nok er USA et av de få stedene denne 962-bilen ikke har kjørt.
Bilen har en komplett historie. Den ble solgt til Willy Koenig – en av de mest komplette tyske racerne, med en omfattende historie om selvbygde spessialer – i 1990, og i 1998 overtok Tony O’Neill den.
Han er en mann jeg ikke ante drev med historisk racing på fire hjul, men som har den mest utrolige Ducati-samlingen jeg har sett på utsiden av Bologna.
Nå har bilen fått tilbake den skikkelige Hydro-dekorasjonen som sitter på det originale Le Mans karosseriet, men i tillegg følger også korthale-hekken og den opprinnelige korte sprint-løp fronten med.
Hvis du er interessert finnes bilen hos Historic Classics som virkelig også er et besøk verd. Denne utrolige bruktbilsjappa drives nemlig hånd i hånd med Eagle som ”nybygger” Jaguar E-Type.
Var det ikke Jeremy Clarkson som sa at en Eagle-E var den absolutte favorittbilen?
Det antydes 475.000 pund, men den vil nok da bl.a. kunne gi deg adgang til de historiske Gruppe C-løpene av den typen som for eksempel gikk forut for fjorårets Le Mans 24-timer.