-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny mulighet for Mikkelsen
Andreas Mikkelsen gjorde jobben sin i comebacket i WRC, og får fornyet tillit av Citroën Total Abu Dhabi WRT i neste VM-runde. – Jeg ser virkelig frem til å kjøre Rally Polen, sier han.
Rally Italia Sardinia var 27-åringens debut i en Citroën C3 WRC, og VM-runden handlet om å bli kjent med bilen og ta seg til mål. Dette lyktes Andreas Mikkelsen og hans kartleser Anders Jæger med.
De endte til slutt på åttendeplass, og Andreas ble med det også beste Citroën-fører.
Etter en rekke skuffende løp, har Kris Meeke fått beskjed om at han blir erstattet av Andreas i Polen. Sammen med Craig Breen og Stépane Lefebvre vil nordmannen utgjøre Citroëns team i neste VM-runde (29. juni - 2. juli).
– Vi tok steg for steg, og fikk en del svar i løpet av helgen. Det er selvsagt hyggelig at Citroën-ledelsen er så fornøyd at de gir meg muligheten til å kjøre Rally Polen også, sier han.
Ingen kunne forvente at Andreas Mikkelsen skulle prestere toppresultater i sitt første løp for Citroën. Med kun en liten test før løpet, hadde han og teamet fokus på at VM-runden på Sardinia først og fremst skulle handle om å bli bedre kjent med bilen.
– Det er vanskelig å teste alt vi har lyst i et løp, for det har vi rett og slett ikke lov til. Det er fortsatt en del ting å jobbe med, men med en god test før Polen har jeg stor tro på at vi kan levere et godt resultat der, sier han.
Og VM-runden i Polen er ikke et hvilket som helst løp for nordmannen. Mens han tidligere har slitt med å prestere toppresultater på Sardinia, er situasjonen stikk motsatt i Polen. Han gikk til topps der i fjor, og endte på andreplass både i 2015 og 2014.
– Det blir gøy å kjøre Polen, det er yndlingsløpet mitt. Så det ser jeg virkelig frem til, og er takknemlig for at jeg får den sjansen, sier Andreas, som får gode tilbakemeldinger fra teamledelsen.
– Andreas’ inntreden har vært konstruktiv og positiv for oss. Etter hans test før løpet, visste vi at han måtte ha mer tid på seg til å få bilen optimalisert til sin kjørestil. Utover åttendeplassen er vi fornøyd med hva hans inntreden har bidratt til. Andreas har klart å identifisere de viktigste punktene vi må jobbe med for å kunne oppnå ytterligere forbedringer, sier teamsjef Yves Matton.
Sluttstilling Rally Italia Sardinia 2017
1. Tänak / Jarveoja (Ford Fiesta WRC) 3:25:15.1
2. Latvala / Anttila (Toyota Yaris WRC) +12.3
3. Neuville / Gilsoul (Hyundai i20 WRC) +1:07.7
4. Lappi / Ferm (Toyota Yaris WRC) +2:12.9
5. Ogier / Ingrassia (Ford Fiesta WRC) +3:25.3
6. Hänninen / Lindstrom (Toyota Yaris WRC) +3:38.5
7. Østberg / Fløene (Ford Fiesta RS WRC) +6:31.8
8. Mikkelsen / Jæger (Citroën C3 WRC) +8:07.8