-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Loeb gjør comeback i WRC
Den nidoble verdensmesteren i rally, Sebastien Loeb, gjør comeback i rally-VM. Men han nøyer seg med en begrenset satsing i 2018.
Franskmannen som vant ni VM-titler med Citroën i perioden 2004-2012 skal kjøre tre VM-runder i 2018. Han blir på plass i Rally Mexico, Rally Corsica og Rally Spania. Dermed får han prøvd seg på henholdsvis grus, asfalt og blandet underlag.
Sammen med kartleser Daniel Elena skal 43-åringen erstattet Craig Breen i disse løpene, mens Chris Meeke kjører samtlige VM-runder for Citroën.
Ryktene har svirret siden Loeb testet en WRC-bil på asfalt i august, og seks uker senere på grus. Han innrømmer at testene ga mersmak.
– Følelsen man får i en rallybil er noe av det mest spennende man kan oppleve, og jeg fikk virkelig lyst til å prøve en av de nye bilene i et rally. Det er flott å kunne gjøre det i et team der jeg har oppnådd så mye, sier Loeb.
Han er den mestvinnende rallyfører i historien med 78 seire før han ga seg med rally for å kjøre WTCC etter 2012-sesongen. Siden har han kjørt noen enkeltløp, siste opptreden var i Monte-Carlo i 2015. De siste årene har han konsentrert seg om rallycross med Peugeot.
Loeb har åtte seire fra Spania, seks fra Mexico og fire fra Korsika. Men han har ingen høye forventninger for 2018.
– Jeg skal bare ha det moro, sier han. – Det var logisk å starte på Korsika siden jeg alltid har likt asfalt, men jeg kjenner ikke traseene som brukes nå.
– Spania med både asfalt og grus virket som en god mulighet, og selv om jeg forventer at det blir vanskelig med den begrensede treningen jeg har hatt, hadde jeg lyst til å prøve meg på grus også.
– Jeg er lykkelig for å få Sebastien tilbake til Citroën. Testene har vist at han fortsatt har det som skal til, selv om han mangler erfaringen fra etappene og den nye bilen, sier teamsjef Yves Matton.
Citroën kan virkelig trenge en boost etter en mildt sagt miserabel sesong.