-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Dennis Hauger i tysk Formel 4
Etter at det har gått på skinner en stund, måtte Dennis Hauger jobbe hardt for poengene denne helgen.
16-åringen fra Aurskog har i helgen vært på nederlandske Zandvoort og kjørt tre løp i det tyske Formel 4-mesterskapet.
Det startet lovende med nest beste tid på fredagens frie trening, men i kvalifiseringen ble jobben vanskeligere.
– I første kvalifisering var det vått. Normalt sett er vi raske under slike forhold, men ikke denne gangen. Jeg var raskest av førerne i teamet, men var likevel langt fra der jeg ønsker å være, sier Dennis som måtte nøye seg med 11. beste tid i omgangen.
– Den andre kvalifiseringen gikk bedre. Banen tørket gradvis opp, og det gjaldt å få mest mulig ut av regndekkene under de rådende forhold, så jeg var fornøyd med å sikre meg startspor tre i det andre løpet, fortsetter han
I det første løpet startet alle bortsett fra en fører på regnværsdekk.
– Banen tørket så raskt at alle måtte i depotet og legge om til slicks. Vi fikk ikke depotstoppet til å stemme og kastet bort mye ekstra tid slik at jeg var en runde bak lederen da vi kom ut på banen igjen, sier Dennis som klarte å ta seg opp på samme runde som lederen igjen.
Safety Car kom på banen og samlet feltet, men da den kjørte i depotet gjensto bare én runde av løpet, så det var begrenset hvilke muligheter Dennis hadde til å avansere.
Han tok seg imidlertid forbi seks biler og endte på niendeplass slik at han fikk med seg et par poeng.
I helgens andre løp hadde nordmannen startspor tre og holdt et høyt tempo.
– Jeg lå tett på min nærmeste konkurrent for å finne hans svake punkter i løpet. Jeg skjønte jeg kunne bremse senere enn ham inn i første kurver, kom opp på siden og la meg på inner’n. Men han «stengte døra» og presset meg ut på gresset – noe som er mot reglementet.
Dennis snurret og ble stående mot fartsretningen og måtte se seg passert av mange konkurrenter. Han endte til slutt på en 17. plass. Petecof ble straffet med en «drive through», men det hjalp ikke Dennis mye.
Plasseringen dannet grunnlaget for startoppstillingen i tredje løp, så igjen hadde Dennis Hauger en tøff oppgave foran seg. Men han har gang på gang vist seg som en fighter som aldri gir opp før mållinjen er passert.
– Jeg fikk en bra start og hadde et høyt tempo, men Zandvoort er en vanskelig bane når det gjelder forbikjøringer. Med de langsomme førerne kunne jeg utnytte småfeil og avansere, men da jeg var oppe på åttendeplass ble det mye vanskeligere, så jeg er godt fornøyd med sjetteplass i dette løpet, avslutter Dennis som ligger på tredjeplass i det tyske mesterskapet etter 11 av 20 løp.
En annen nordmann som har vært i aksjon på Zandvoort i helgen er Mads Siljehaug som kjører det tyske GT4-mesterskapet. Etter glimrende kjøring kunne han sammen teamkollega Elke Angermayr entre nest øverst trinn på seierspallen etter lørdagens løp.
I søndagens løp kjørte de inn til seier etter en fantastisk opphenting av Mads.