-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny pallplass for Dennis Hauger
Dennis Hauger har holdt et høyt tempo gjennom hele helgen på Nürburgring. Han avsluttet en helg med opp- og nedturer på pallen.
Den norske Red Bull-junioren var rasket på fredagens frie trening, og satte tider i kvalifiseringen som holdt til startspor en og to i de første løpene.
Det har vært ekstremt vanskelige forhold på Nürburgring denne helgen med mye regn kombinert med lyn og torden.
I lørdagens løp tok Dennis raskt kommandoen og opparbeidet seg en solid luke til konkurrentene. Men på sjette runde døde plutselig bilen så Dennis måtte trille av banen og bryte.
Det viste seg etterpå at han hadde kjørt på en løs del som lå på banen, og at denne hadde smelt opp i siden på Dennis’ bil og kortsluttet bilens «hjerne». Det må man kalle maksimal uflaks.
I søndagens første løp hadde nordmannen startspor to, og han holdt denne posisjonen de første rundene. På det glatte føret snurret Dennis ut av en kurve, men han klarte på mesterlig vis å rette opp bilen og fortsette løpet. Det kostet ham imidlertid tre plasser, og han endte løpet på femteplass.
Søndagens andre og helgens siste løp startet bak safety car grunnet store vannmengder på banen. Dennis hadde startspor fire, men da feltet ble sluppet passerte han to konkurrenter på første runde og avanserte til andreplass.
Det ble et løp med flere innslag av safety car, og dermed små muligheter for å avansere videre, så Dennis var godt fornøyd med å sikre seg andreplass i løpet.
– Totalt sett hadde vi bra tempo hele helgen, det beviste vi i den frie treningen og i kvalifiseringen, men det er ikke like tydelig om man bare leser resultatene. Vi slet på vått føre, noe som var tydelig i søndagens første løp og skyldtes feil oppsett og dekktrykk, sier Dennis.
– Jeg var vesentlig raskere enn mine teamkompiser, men ikke i forhold til de raskeste konkurrentene. Etter hvert som banen tørket opp gikk det bedre, men det var dessverre for sent til å påvirke resultatene. Vi slet med det samme på vått føre på Zandvoort.
– I det siste løpet endret vi litt på oppsettet. Det var et steg i riktig retning og jeg holdt følge med lederen. Om det hadde vært en fri runde etter den siste safety car-perioden tror jeg det hadde vært mulig å gå for seier, men vi fikk i det minste med oss mange poeng fra det løpet, noe enkelte konkurrenter ikke gjorde, så andreplassen føles egentlig som en seier, sier Dennis.
To løpshelger gjenstår i det tyske mesterskapet, neste runde kjøres på Hockenheim om fire uker. Dennis ligger på femteplass i sammendraget.
16-åringen kjører i tillegg det italienske mesterskapet, og der skal han i aksjon på Imola allerede om to uker. I dette mesterskapet ligger han på andreplass, kun fire poeng bak ledende Gianluca Petecof.