-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Sesongavslutning for Dennis Hauger
Dennis Hauger fikk en bedre oppkjøring til helgens løp enn han har hatt på lenge, men dessverre ble det ingen poeng denne helgen heller.
På fredagens frie trening var Dennis helt oppe på tredjeplass, bare et drøyt tidel bak bestetiden. Fullt så bra gikk det ikke på kvalifiseringen, men han noterte 9. beste tid i det tette feltet hvor hele 11 førere var innenfor fire tideler.
Etter kvalifiseringen ble Dennis flyttet tre plasser bakover. Slik forklarer han episoden til Red Bull Junior Team:
– Alle hadde satt ned tempoet på vei tilbake til depotet etter å ha satt våre beste tider, men så viste det seg at det kom en fører et par sekunder bak meg som fortsatt var ute på en rask runde. Jeg flyttet meg ut av sporet for å gi ham plass, men dommerne mente likevel jeg hadde hindret ham.
– Jeg kom brukbart i gang fra startspor 12, like bak Liam Lawson (teamkollega) og holdt følge med ham i tre runder, men så fikk jeg en «slow puncture» helt uten noen spesiell grunn. Det gjorde bilen vanskeligere å kjøre, men jeg klarte å ta meg til mål på 14. plass, sier Dennis.
– I Race 2 fikk jeg en bra start, men ble presset av banen i sving 3. Klarte å komme tilbake og avansere til 11. plass (fra startspor 14). Men igjen slet jeg med tempoet i forhold til de raskeste, så jeg hadde ikke det lille ekstra som skulle til for å hente poeng, sier Dennis som endte sin debutsesong i Formel 3 på 17. plass i sammendraget.
Det kan virke som en beskjeden plassering sammenlignet med fjorårets seier i det italienske Formel 4-mesterskapet og andreplass i det tyske, men da må vi huske at Formel 3 er to hakk under Formel 1 og at flesteparten i serien er eldre og langt mer rutinerte enn Dennis.
– Det har vært en utfordrende sesong, oppsummerer Dennis.
Det ble en spennende innspurt i mesterskapet som til slutt ble vunnet av Oskar Piastri (Australia) foran Theo Pourchaire (Frankrike) og Logan Sargeant (USA). Kun fire poeng skilte de tre.