-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Dennis Olsen med ny pallplass i WSK
Det så ikke lyst ut for Dennis Olsen etter kvalifiseringen, men etter jevnt gode resultater i innledende heat kunne han nok en gang stå på pallen blant verdenseliten i gokart.
WSK Euro Series, som kjøres over fire løp i henholdsvis Italia, Frankrike og Spania, samlet denne helgen 227 førere fra 39 nasjoner til kamp i Napoli. Dennis, som kjører i den største klassen (KF2), hadde hele 75 konkurrenter fra 25 nasjoner å måle krefter med.
Banen ligger ved foten av den kjente vulkanen Vesuv og bød denne helgen på store utfordringer. Været skiftet fra regn til tørt, å gjorde at det måtte gambles på justeringer allerede i kvalifiseringen.
- Vi gikk ut med litt for høyt lufttrykk på kvalifiseringen og jeg ble bare nummer seks i min gruppe. De to neste gruppene fikk bedre forhold da det tørket opp og jeg ble totalt 18 av 75 førere sier Dennis.
Det skulle kjøres fem innledende heat hvor han i det første kjørte han seg inn til en god 3. plass. I det andre innledende heatet sto de klare på tørrværsdekk dekk da en kraftig regnbyge tømte seg over banen. Førerne fikk 3 minutter på seg til å skifte til regndekk.
I heatet lå Dennis på en god 2. plass da det tørket opp, og han raste ned til en 10. plass på de siste fire rundene. Dekkene ble ødelagt av det høye lufttrykket og det skulle bli vanskelig å hevde seg i de neste tre heatene.
Etter å ha kjørt seg inn til to 6.- og en 4. plass, sto han igjen med syvende beste startspor i prefinalen.
I prefinalen kjørte hans seg inn til en 6. plass og startet i yterspor i finalen. Det regnet kraftig i finalen og med 34 karter som virvlet opp var sikten lik null.
- I starten av finalen var det så mye vann i lufta at jeg ikke engang kunne se mine egne hender på rattet i over 130 km/t. Jeg tok det litt pent inn i første sving og tapte noen plasser fremfor å risikere å krasje. Jeg kom ut som 10. mann, og derfra gikk det egentlig ganske greit til mål. 3. plass er ikke så verst det heller.
Dennis reiser tirsdag til Belgia for å teste motorer før han setter kursen mot Kerpen og første løp i Tyske Mesterskapet neste helg.