-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ford med økt støtte til M-Sport
Det har lenge ligget i kortene, men i dag har Ford bekreftet at M-Sport igjen blir et ekte fabrikkteam.
Fem år etter at de trakk seg grunnet sviktende bilsalg, er Ford igjen inne som offisiell partner til M-Sport.
Nå har teamet til Malcolm Wilson klart seg utmerket uten å være et «ekte» fabrikkteam – senest i fjord vant de både fører- og konstruktør-VM. Og det er nok den innsatsen som nå honoreres fra Fords side.
– Ford skal øke sin finansielle og sin tekniske støtte til M-Sport Ford World Rally Team, sier de i en pressemelding.
Vi ante at dette kom til å skje da Ford forlenget avtalen med regjerende verdensmester Sebastien Ogier – han har vært klar på at Ford måtte sterkere på banen om han skulle fortsette i teamet.
Etter fem VM-titler kunne han velge og vrake, men for en som har vært uslåelig i en uslåelig Volkswagen de siste årene, var det nok ekstra stas å vinne for en «underdog» som Ford.
Dermed har vi fire fullverdige fabrikkteam i WRC neste år – i tillegg til Ford stiller jo Citroën, Toyota og Hyundai, alle med noen av verdens beste førere bak rattet.
Vi kan med andre ord se frem til en meget spennende sesong der Andreas Mikkelsen skal slåss om VM-tittelen i en Hyundai. I år er det kun en VM-tittel som gjelder for vår fremste rallyfører de siste årene.