-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
























































Lexus tar sport på alvor
Nå skal også Lexus vise seg innen GT3. Kanskje den lekreste bilen i klassen?
Vi har tidligere fortalt om noen av greiene Lexus gjør for Genève i år. Nemlig først og fremst å ta med seg RC Coupéen fra Tokyo i fjor, pluss den litt hottere fra Detroit i år, hvorpå den skal bli enda litt heftigere i sin Genève-utgave. Da skal den hete RC F Sport.
Men det som er enda morsommere er at Lexus nå skal ta banekjøring på alvor, og ikke bare leke bilsport på 24-timers Nürburgring.
De bygger en skikkelig GT3 bil og viser den som RC F GT3 Concept i Genève.
Ikke mye konsept der, akkurat. Den høres ut som baneklar, men sine fjærlette (alt er relativt) 1250 kg, og sin V-åtter på 540 hk. Og ellers full GT3-oppskrift hele veien.
Bildene viser en utrolig lekker hvit bil, med en massiv hekkspoiler og med elegante fargedekorasjoner på karosseriet. De har samme fargetoner som du ser når det skimrer i oljeflekker på havet. Men uten oljesøl-assosiasjonene.
Hvitfargen heter White Nova Glass Flake. Innvendig har de en annen som heter Dark Rose – kanskje de er ute etter kvinnelige førere også?
GT3 ser ut til å bli en morsom klasse igjen. Med Bentley og Mercedes og mange andre merker som ikke akkurat blander seg i de øverste divisjoner, kan dette bli en fargerik affære når den kommer skikkelig på lufta igjen neste år.