-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Også Morgan vil til Le Mans
Nå som Morgan endelig har fått en bil som er ideell for motorsport, Aero 8, ønsker de å utnytte dette til fulle. I juni finner du dem på Le Mans.
Morganbilen er basert på Morgans 1997-versjon av Plus 8 GTS og vil få en totalvekt på under et tonn. Nye aerodynamiske detaljer vil skille den fra den serieproduserte Aero 8. Bilen er allerede homologert av FIA og Automobile Club de LOuest som arrangerer 24-timersløpet på Le Mans.
Motorsport har vært en viktig del av Morgan-arven siden bestefars tid, sier dagens sjef, Charles Morgan. Gamlefar designet en trehjuler som vant sin klasse i det franske Grand Prix så langt tilbake som i 1913.
Ingenting tyder med andre ord på at interessen for 24-timersløpet på Le Mans er for nedadgående. Men skal vi få norsk deltagelse der neste år, mon tro? Det hadde neppe vært negativt for interessen her på berget.