-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Kjetil Engan beste norske i Monaco
De eldste norske bilene med de minste motorene gjør det foreløpig best i Rally Monte Carlo Historique. Best etter halvkjørt løp er Kjetil Engan og Bjørn Lie i en gammel Ford Cortina.
Kjetil Engan med Bjørn Lie (bildet) som annenfører er beste norske ekvipasje når fem etapper av Rally Monte Carlo Historique er kjørt. De ligger som nummer 16 i sin velbrukte Ford Cortina GT.
De lå også an til å bli beste norske i fjorårets rally, men etter å ha krasjet i en jordvoll på nest siste etappe fikk de ødelagt et styrestag og måtte bryte.
To plasser bak Engan / Lie følger Torgjer Kleppe med Henning Jørstad som annenfører. De kjører en Renault 8 Gordini. Begge de to norske parene kjører i klassen for de eldste bilene og viser at det er fullt ut mulig å kjøre gammelbilrally også med vanlige små eldre biler.
Det norske damelaget med mor og datter Torhild og Tine Hallre i en Volkswagen 1303S fra 1973 ligger på en foreløpig 123. plass og et godt stykke bak de beste kvinnelagene.
Far og sønn Tom og Thomas Berve i en Ford Escort Mexico har vært nødt til å bryte løpet etter en avkjøring. Brutt har også det norske teamet med Geir Pauli / Roy Jovodden i en Ford Cortina fra 1967.
Det er dansken Toni Hansen som leder løpet i en Audi 80 GLE. Han er en av veteranene i dette gammelbilløpet. Nærmest ham følger Sebastien Loebs mangeårige kartleser, Daniel Elena i en Gof GTI.
Fortsatt gjenstår ni tøffe prøver i Rally Monte Carlo Historique som avsluttes i fjellene nord for Monaco natt til onsdag.