-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Dramatisk innspurt i Monte-Carlo
Rally Monte Carlo Historique ble ingen suksess for de norske deltagerne. Beste norske ble nummer 40. Mye endret seg på de siste to nattetappene.
Tom Hotvedt med Lars Arne Neset som kartleser ble beste norske lag i årets Rally Monte Carlo for eldre biler. I sin Porsche 911 ble veteranparet nummer 40 – to plasser foran Valter Jensen og Monty Karlan som også kjørte Porsche.
Torgjer Kleppe og Ingrid Thune var tredje best av de norske i sin Renault 8 Godhini.
Det norske damelaget med mor og datter Torhild og Tine Hallre lå lenge som beste av de norske og hadde en klar ledelse i dameklassen. Men på de to siste og avgjørende prøvene falt de fra 12. til 81. plass. Dermed måtte de også nøye seg med andreplass i dameklassen.
– Årets løp var helt fritt for vinter, is og snø, sier Tom Hotvedt etter å ha gjennomført et godt løp.
– Det var sommerføre hele tiden, og den eneste snøen vi så underveis var på fjellene rundt. Jeg har aldri tidligere opplevd en Monte Carlo med så få utfordringer. Man kunne nesten ha kjørt hele løpet på sommerdekk.
Flere norske lag brøt årets løp: Petter Granerud, Kjetil Engan, Lars Lie, Bjørn Schage, Gjerulv Hurv, og Tommy Godfjeld brøt alle med det arrangøren definerer som mekaniske problemer.
Løpet ble vunnet av danske Henrik Bjerregaard som kjørte en Monaco-registrert Ford Escort RS2000 MkII.