-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Dramatisk siste natt
Monte Carlo: Forstillingen og styringen tålte ikke den tøffe kjøringen den siste natta i Rally Monte Carlo Historique (RMCH). Dermed ble det bråstopp for Kjetil Engan og kartleser Bjørn Lie. Valter Jensen ble beste norske.
Det ble en dramatisk siste natt i RMCH for de norske deltagerne.
Kjetil Engan / Bjørn Lie ledet sin klasse og var nummer 16 totalt før de to siste spesialprøvene. Dermed var de suverent best av de norske deltagerne i rallyet.
Men på den første av nattens prøver, den nest siste av totalt 14, gikk det galt. De kjørte inn i en jordvoll som ødela forstilling og styring. Dermed måtte de bryte det som lå an til å bli et eventyrlig resultat med en 50 år gammel Ford Cortina.
– Trist, men slik er det bare, sier Bjørn Lie. Nå lastes bilen opp for transport tilbake til Norge.
Brøt gjorde også Sven Åge og Kenneth Bergum i sin Porsche 911. De fikk en punktering og defekt forstilling og kunne ikke fortsette løpet.
Best av de norske deltagerne ble veteranene Valter Jensen med Monty Karlan som kartleser. De ble nummer 16 totalt i sin Porsche 911 etter strålende opphenting den siste natta.
Knut Larsen med Arne Dølerud som annenfører ble nummer tre i klassen for de eldste bilene. De kjørte den samme Volvo PV som de vant klassen med i fjorårets rally.
Den store opphenting siste natt stod Lars Lie og Thomas Berve for. De avanserte fra 118. plass til 53. plass i sin Volvo 242.
Løpet ble vunnet av engelskmannen Daniele Perfetti som kjørte en Renault Alpine. Han klatret fire plasser på de to krevende nattprøvene og vant med knepen margin.
Resultater for de norske lagene i RMCH:
16) Valter Jensen / Monty Karlan, Porsche 911
34) Kjell Kristoffersen / Bjørn-Erik Indahl, Porsche 911
37) Tore Johannessen / Tine Hallre, Porsche 911
48) Tom Hotvedt / Leif Nesset, Porsche 911
53) Lars Lie / Thomas Berve, Volvo 142
56) Knut Larsen / Arne Dølerud, Volvo PV
76) Torgjer Kleppe / Henning Jørstad, Renault Gordini
106) Ivar Høie / Thomas Karlsen, Volvo 142
202) Egil Nicolaysen / Remi Høyås, Porsche 911
Brutt:
Petter Granerud / Stein Røed
Per Bjarne Simble / Tom Bjarne Fjeldstad
Sven Åge Bergum / Kenneth Bergum
Kjetil Engan / Bjørn Lie