-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Guttemusikken i Monaco
Deltagerne i Team Guttemusikken kom seg helskinnet gjennom transportetappene og var lørdag på plass i Monaco sammen med de drøyt 300 øvrige deltagerne.
Etter starten fra København torsdag, var det transport gjennom Tyskland og Frankrike som sto på programmet videre. Etter mye dårlig vær med regn og tøft føre, samlet deltagerne fra alle fem startsteder seg i Bad Homburg før den siste transportetappen til Monaco.
- Guttemusikken har hatt nok av oppdrag, og vi står på og hjelper til der vi kan, rapporterer Tom Berve fra Monaco.
Han forteller om en Austin A40 som fikk en Volvo-lykt fra Guttemusikkens lager etter et lite uhell - festet med gaffatape. Ellers har de løst en del elektriske problemer og vært på plass med bensinkanner etter hvert som behovet har meldt seg.
Alle ”våre” la om til piggdekk før Strassbourg, og det var smart for det er masse snø i høyden.
- Det ble et slit å komme seg gjennom med bobil og en stor, tung henger. Det ble en del feil veivalg i sene kveldstimer, men vi kom oss frem til slutt, sier en sliten Tom Berve som fortsatt har humøret i behold.
Søndag ble de første fartsetappene kjørt, og du kan sjekke utviklingen på www.acm.mc