-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Monte Carlo: Oslo tilbake
Monte Carlo: Oslo blir neste år igjen startsted for Rallye Monte-Carlo Historique. KNA-direktør Børre Skiaker kan bekrefte at Oslo blir et av startstedene ved verdens største gamlebil-rally.
I år ble København nordisk startsted for Rally Monte Carlo Historique, og bare 13 biler valgte byen som startsted. I 2016 blir starten igjen lagt til Oslo, og direktør Børre Skiaker (bildet) i KNA er alt i gang med å planlegging starten i januar.
Han ønsker at starten skal bli mer spektakulær og skal i Monte Carlo drøfte flere alternativer med arrangørene. En av ulempene med Oslo som startsted er at bilene må kjøre lengre for å nå Monte Carlo. Det betyr at mange velger andre startbyer med korte distanser.
Et alternativ man ser på er å bruke ferge fra Oslo til Kiel for bilene med start i Oslo. Dermed vil distansen på vei blir som start fra andre byer i Europa.
Mange drømmer om start foran Grand Hotel på Karl Johan – med en liten runde i byen før man setter turen sørover.
Hvert tredje år
Det er kommet opp forslag om at startstedet for Rallye Monte-Carlo Historique fordeles mellom Oslo, Stockholm og København slik at byene får start hvert tredje år.