-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Mor og datter beste norske i klassisk rally
Torhild og Tine Hallre vant den første spesialprøven i årets Rally Monte Carlo Historieque. De er også beste norske lag etter to prøver.
Valence – Det norske mor-datter laget kjører en eldre og meget velbrukt Volkswagen 1303. De kjører sitt andre Rallye Monte Carlo Historique sammen.
De vant den første spesialprøven – og ligger på en niende plass etter to kjørte prøver. De er beste norske lag – men det er lite som skiller de beste lagene.
Forholdene på prøvene var krevende med mye snø og is, og det ble til dels meget sporete. Bedre blir det ikke på de prøvene som skal kjøres de neste dagene.
Nå starter en runde med utgangspunkt i Valence, og deretter legger bilene ut mot Monte Carlo og de avsluttende nattetapper. Løpet avsluttes onsdag.
Bare biler produsert før 1980 kan delta i løpet, og biltypen må ha deltatt i Rallye Monte Carlo. Bilene er inndelt i tre klasser etter alder. De aller eldste bilene har lavere gjennomsnittshastighet.
Etter to kjørte spesialprøver leder tyskeren Michael Muller som kjører en Saab 900 EMS.
De norske lagene etter to kjørte prøver:
9) Thorild og Tine Hallre, Volkswagen 1303
12) Lars Lie / Henning Jørstad, Volvo 240
18) Egil Nicolaysen / Stein Røed, Porsche 911
25) Svein Åge og Kenneth Melbo Bergum, Porsche 911
31) Kjetil Engan / Bjørn Lie, Volkswagen Golf GTI
41) Knut Larsen / Terje Thorstensen, Volvo PV. De er nummer fem i klassen for de aller eldste bilene.
62) Bjørn Indahl / Kjell Kristoffersen, Porsche 911
154) Petter Granerud / Marianne Lie, Porsche 911
157) Ivar Moe / Bjarne Koren, Austin A40 Farina
175) Tommy Gofjeld / Stian Karlsen, Volvo 142
185) Valter Jensen / Monty Karlan, Porsche 911
186) Alf Helle / Ingar Carlsen, Triumph TR4
191) Bjørn Schage / Knut Fjerdingstad, VW Golf GTI
211) Frode Lund / Harald Faugstad, Austin Healey
212) Ingrid Moe / Renee Nordlie, Ford Cortina GT
281) Per Bjarne Simble / Tom Bjarne Fjeldstad, Saab 96
283) Bjørn Myhre / Olav Hauge, Peugeot 404