-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Rapport 3 fra Team Billerud
Team Billerud Motorsport består av 10 norske ekvipasjer som kjører Rallye Monte-Carlo Historique. Thomas Berve har ansvar for support og rapporterer til BilNorge.no.
Enda en lang og morsom dag er over. Valence-Valence er gjennomført. Kanskje rallyets "korteste" dag når det gjelder tilbakelagt distanse, men definitivt ikke noen hviledag takket være krevende prøver.
Dagen startet i Frankrikes motorsportsenter, Valence, og det ble kjørt etapper vest for byen. Terrenget er kupert og byr på utfordringer, men været var absolutt på vår side.
Ole Thomas Hansen og undertegnede på serviceteamet stod først i utgangen av Valence og hjalp Tom Gulbrandsen og Ove Billerud med tekniske utfordringer. Så dro vi opp til l'Alouvesc og bidro med baguetter og bensinfylling.
Rallye Monte-Carlo Historique på BilNorge.no
Det ble etter hvert rene påskeværet, og vi fylte totalt over 200 liter bensin på bilene til gutta i teamet.
Etter siste deltaker var forsynt, både bil og mannskap, dro vi til siste TK i Tournon og hjalp Billerud med nye tekniske problemer på bilen. En kombinasjon av oljesvetting og ødelagt stag til dynamo gjør at ladingen er ustabil.
Tirsdag morgen bærer det av gårde til Monaco igjen. 580km med kjøring, derav to regularities.
Tirsdag kveld kjøres de 3 siste og mest legendariske nattetappene på Col de Turin.
Dette er et eventyr!
LES OGSÅ: Rapport fra Team Engan med oversikt over de beste norske
Rallye Monte-Carlo Historique på BilNorge.no