-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Spennende innspurt på rally
Monte Carlo: To norske blant de tre første. Fire norske blant de beste 12. Det er situasjonen foran nattens avsluttende fjellprøver i Rally Monte Carlo Historique.
Det gjenstår nå bare to harde fjelletapper i Rally Monte Carlo for biler eldre enn 30 år.
Og mens belgieren Jose Lareppe i en Opel Rally Kadett nå ligger på førsteplass, er det bare 10 sekunder som skiller til Petter Granerud / Stein Røed som ligger som nummer to sammenlagt i en Porsche 911.
På tredjeplass ligger Tore Johannessen med Anita Sørstrø som annenfører. De kjører også Porsche 911.
Bjørn Åserud / Lasse Hansen er nummer 11 og Tore S. Berntsen / Jon Isaksen nummer 12. Begge kjører Porsche 911.
Bjørn-Erik Indahl / Kjell Kristoffersen er nummer 26, Frode Lund / Bjørn Lie nummer 31 og Tom Hotvedt / Leif Arne Nesset er nummer 32.
Et norsk lag har brutt løpet. Torgjer Kleppe i sin Renault 8 Gordini måtte bryte med tekniske problemer.
Årets Rally Monte Carlo Historique har vært av de enkleste som er arrangert. Veiene har nesten vært frie for is og snø, og flere av spesialprøvene kunne vært kjørt på slicks.
Det var påskeveier med strålende sol fra skyfri himmel. Bare på noen få strekninger har det vært snø og is.
Nattens fjellprøver vil avgjøre hvem som skal motta de gjeveste æresprisene på banketten onsdag aften. Det skal kjøre to klassiske spesialprøver bl.a. over Col de Turin.
For 14 dager var det så mye snø over dette fjellet at de nye rallybilene ikke kom seg over – og etappen måtte strykes. Nå er forholdene helt annerledes – med gode veier selv om man er 1600 meter over havet.
Nattens tre prøver starter kl 21.00 og første bil er ikke i mål i Monte Carlo før kl. 01.30.
Normalt er det de tre siste nattprøvene som avgjør hele rallyet - så alt kan skje i løpet av natta.