-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Opp- og nedturer for Stian Paulsen
Det ble ingen optimal helg for Stian Paulsen da han for tredje gang stilte til start i den internasjonale TRC-serien. Men optimisten fra Fredrikstad ser alltid noen lyspunkter.
Arena for denne løpshelgen var Salzburgring i Østerrike, og Stian har jobbet hardt for å få bilen klar til løpshelgen.
Fredag var det hele tre timer fri trening, og den tiden brukte Stian og teamet til å optimalisere bilen. Det endte med tiende beste tid på treningen, bare tre tideler bak Audi-fører Stefano Comini som noterte bestetid i omgangen.
– Vi hadde en veldig god test på fredag og alt så bra ut. På kvalifiseringen gjorde vi noe feil som medførte at tempoet ikke var det samme som dagen før. Jeg kvalifiserte meg til startspor 16, noe som gjorde utgangspunktet for løpene vanskelig, sier Stian til BilNorge.
Stian endte kvalifiseringen i en grusfelle, men uten at bilen ble skadet. Feiekost og støvsuger var det eneste som trengtes for å få bilen klar til løpene.
– Jeg brøt etter halvkjørt første løp på grunn av nye tekniske problemer som gjorde at vi ikke hang med. Problemet fra Monza er fikset, men jeg mistenker at dette har noe med differensialen å gjøre. Dette er noe jeg må finne raskt ut av siden neste løp i Budapest kjøres allerede til helgen, sier Stian.
I det andre løpet kjørte Paulsen bare fire runder før han parkerte i depotet.
– Jeg valgte ikke å kjøre løp to for å spare bilen. Mange har hatt problemer med punktering på venstre framhjul i helgen, og punkterer du på feil sted på denne banen, ender det i katastrofe, sier Paulsen som gjerne ville ha med seg hel bil videre til Budapest.
– Det ble skrotet to biler i første løp etter punkteringer på den delen av banen vi har høyest hastighet. Jeg valgte derfor ikke å risikere bilen ettersom jeg uansett ikke hadde mulighet å kjempe om en topp plassering.
Selv med to brutte løp ser optimisten Stian Paulsen lyspunkter.
– Det positive med helgen var testen på lørdag der jeg var tiende raskest, og nest raskest i sektor tre på banen. Så totalt sett har denne helgen vært mye bedre en de to tidligere i år.
– Jeg vil nå jobbe på videre og prøve å ta innpå enda mer på Hungaroring til helga. Jeg har aldri kjørt der før, så det kan bli utfordrende, men jeg skal gjøre mitt beste, konkluderer Stian Paulsen før han setter seg i sin Sprinter for å kjøre nye 60-70 mil med løpsbil på slep.
På sin Facebook-side legger Stian jevnlig ut morsomme videosnutter som er verd en titt
Se også Stian Paulsens samleside på bilNorge.no