-
OFV:
Leder for kjøretøydata
-
Møller Bil:
Junior Business Controller
-
Møller Bil Jessheim:
Markedssjef Volkswagen personbil
-
Møller Bil Haugesund:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway:
Aftersales Operations Specialist
-
XPeng Motors Norway:
Warranty Specialist
-
Toyota Voss A.S:
Bilmekanikar
-
VerkstedGrossisten:
Lager- og Deleselger
-
Bavaria Norge:
Salgskonsulent
-
Helios:
Salgs- og supportmedarbeidere
-
Bilia JLR Import Norway:
Salgsdirektør, Bilia JLR
-
Bilia JLR Import Norway:
Client Experience Manager, Bilia JLR
-
Toyota Sotra AS:
Salgskonsulent
-
Volmax:
Administrerende direktør
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Produksjonsleder verksted
-
Nesbyen Auto AS:
Servicemarkedssjef
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Bilimportørenes Landsforening:
Leder for kommunikasjon og myndighetskontakt
-
Møller Bil Oslo Vest:
Produksjonsleder
-
Svalbard Auto AS:
Mekaniker for personbil
-
Tryg:
Salgssjef i bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Personlig servicetekniker
-
If Skadeforsikring:
Teknisk inspektør, Storbil og Maskiner
-
Toyota Insurance Services:
Network Account Manager
-
HTS Packline:
Junior selger
-
Stangeland Maskin AS:
Mekaniker Kjøretøyverksted
-
Stangeland Maskin AS:
Lakkerer med fagansvar
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger Varebil
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
– Jeg gir meg ikke
Stian Paulsen har hatt en meget vanskelig start på årets sesong. Men den hardt arbeidende racerføreren fra Fredrikstad har ikke til hensikt å kaste inn håndkleet.
Når alt stemmer er han på nivå med de beste i serien han kjører, men Stian Paulsen har noen ekstra utfordringer – han drifter sitt eget lille team ved hjelp av kompiser mens konkurrentene har profesjonelle team i ryggen, og vesentlig større ressurser.
På tross av begrensede ressurser og altfor lite budsjett velger ikke Stian minste motstands vei. Han kunne sannsynligvis gjort det meget bra om han hadde holdt seg i Skandinavia, men han har valgt den knalltøffe serien TCR Europe.
Til årets første løpshelg som ble kjørt i Budapest siste helgen av april fikk han ikke bilen klar, samtidig som han slet med å få nødvendig budsjett i havn.
Dermed ble det sesongstart på Hockenheim for to uker siden. En helg som endte med to brutte løp etter at han ble kjørt av banen tidlig i begge løpene.
Sist helg var han i aksjon på en av sine favorittbaner, Spa i Belgia. Det så meget lovende ut på fredagens trening da han var blant de tre raskeste, bare ett tidel bak bestemann.
– Ut fra treningen hadde jeg forventninger om å gjøre en bra kvalifisering, men siden vi ikke har tatt poeng tidligere i år er jeg blant de siste som blir sluppet ut på banen. Det er 30 biler foran meg, og det betyr at sjansene for å få satt en rask runde er minimale, sier Stian til BilNorge.
Han fikk kjørt to runder før kvalifiseringen ble rødflagget på grunn av avkjøringer, og det holdt kun til 17. beste tid og et meget vrient utgangspunkt for løpene.
Men Stian er ikke den som gir seg uten kamp. I lørdagens løp knep han posisjon for posisjon, uten å være innblandet i et eneste uhell. Han endte til slutt på åttendeplass.
– I søndagens løp var planen den samme, og det gikk bra helt til det gjensto to runder. Da kjempet jeg om 7. plass. Etter en langside hvor vi har toppfart på nesten 250 km/t bremser de to konkurrentene bak meg altfor sent så de sender meg av banen, og inn i autovernet på andre siden, sier en skuffet Stian.
Nye reparasjoner er nødvendige for å få bilen klar til neste løp som kjøres på Red Bull Ring i Østerrike 13.-14. juli. Men Stian jobber ufortrødent videre.