-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Sebastien Ogier vant Rally Mexico
Regjerende verdensmester Sebastien Ogier vant Rally Mexico med solid margin. Andreas Mikkelsen sikret seg fjerdeplassen, men den største overraskelsen i helgen sto Sebastien Loeb for.
Ford-fører Ogier sikret seg grepet om seieren på lørdagens etapper da han avanserte fra femteplass til ledelse.
Nærmeste utfordrer lørdag kveld var Citroën-fører Kris Meeke, men briten hadde en avkjøring på søndagens første etappe og ble dermed passert av Hyundai-fører Danis Sordo i sammendraget.
Meeke klarte å sikre seg tredjeplassen og ble med det beste Citroën-fører i rallyet.
Men det var en annen Citroën-fører som sjokkerte en hel rallyverden i helgen. I sitt første grusløp på nesten fem år var nemlig Sebatien Loeb oppe i ledelsen før en punktering lørdag ettermiddag sendte han ned til femteplass.
Andreas Mikkelsen sikret seg fjerdeplass og viktige poeng, men har slitt med å føle seg hundre prosent komfortabel i sin Hyundai i Mexico.
– Jeg hadde nok håpet på noe bedre enn en fjerdeplass, for å være ærlig. Men når situasjonen ble som den ble, så kom jeg greit fra det, sier Andreas Mikkelsen.
– Det var 13 viktige poeng å ta med seg. Vi hadde håpet på flere poeng, men vi har slitt med å få skikkelig selvtillit i bilen. Bakenden på bilen har levd litt sitt eget liv, og da er det vanskelig å pushe slik man vil. Det er egentlig noe alle vi Hyundai-førere har slitt med, så vi må finne ut av hvorfor bilen har oppført seg slik, sier han.
– Vi kom i hvert fall gjennom løpet uten noen store problemer, selv om det har vært vanskeligere enn vi hadde forventet, konkluderer Andreas Mikkelsen, som i det minste kan glede seg over at han har vunnet fartsetapper i samtlige seks VM-runder han har kjørt for Hyundai. I Rally Mexico vant han en av de 22 fartsetappene.
I WRC2-klassen var Pontus Tidemand helt dominerende i sin Skoda Fabia R5. Han endte på syvendeplass totalt i rallyet, og det er meget sjeldent en WRC2-fører er så høyt på resultatlistene.
Den avsluttende Power Stage ble vunnet av Ott Tänak foran Sebastien Ogier, Jari-Matti Latvala og Thierry Neuville. Andreas Mikkelsen kjørte inn til femteplass og fikk dermed med seg ett viktig poeng.