-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Skuffet Mikkelsen måtte bryte
Motgangen vil ingen ende ta for Andreas Mikkelsen. For tredje løp på rad må han bryte etter å ha kjempet helt i toppen etter at bilen låste seg i revers under Rally Sardinia.
– Utrolig kjedelig. Jeg lå i ledelsen og hadde troen på at vi skulle klare å vinne da problemene oppsto, forteller Andreas Mikkelsen.
Hynundai-føreren og hans kartleser Anders Jæger åpnet Rally Sardinia på meget imponerende vis. De norske guttene ledet med 14 sekunder på teamkamerat Thierry Neuville etter de fem første etappene før service.
Men på den første etappen etter service begynte girkassen og krangle. Først mistet han andregiret, og tapte så mange sekunder at han falt ned på andreplass i løpet. På SS7 måtte han til slutt kaste inn håndkleet.
– Det ble bare verre og verre, og til slutt sa hele girkassen takk for seg. Bilen låste seg i revers. Vi kunne selvsagt ha rygget i mål, men da ville det ikke gått spesielt fort, sier 28-åringen med en god porsjon galgenhumor.
Nordmannen har alltid opplevd trøbbel på Sardinia, og har en fjerdeplass som beste resultat. Men denne gangen hadde han et håp og en god følelse for at det skulle gå bedre.
– Det var virkelig mye positiv før service. Vi leverte noen gode etappetider og ledet løpet. Bilen fungerte optimalt helt til de tekniske problemene med giret oppsto, forteller Andreas, som stiller til start igjen lørdag med ny girkasse på plass. Men han er selvsagt sjanseløs til en god plass i sammendraget.
– I morgen får vi bare kjøre for å få erfaring fra etappene, men det er selvsagt utrolig kjipt at det gikk sånn, sier han betuttet.
Ford-fører Sebastien Ogier leder løpet etter fredagens etapper, 18,9 sekunder foran Hyundais Thierry Neuville og 37,2 foran Jari-Matti Latvala i Toyota. Esapekka Lappi, også han i Toyota, følger på tredjeplass mens Mads Østberg er nummer fire i sin Citroën, 58,3 bak teten.