-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ikke akkurat Formel 1
Mens Mercedes har dominert årets F1-sesong, har det vært uvanlig spennende under årets 24-timersløp på Le Mans. Det har ikke minst Audi, Porsche og Toyota sørget for.
Mange ønsket nok en annen vinner enn Audi i år siden tyskerne har vært meget dominerende her siden årtusenskiftet.
Og det så lovende ut for de som ønsker forandring - Toyota har vunnet de innledende rundene i FIAs WEC-mesterskap. I tillegg sikret de seg pole position på Le Mans og opparbeidet seg etter hvert en solid ledelse foran sine argeste konkurrenter.
Inntil midt på natta, da halve løpet var kjørt. Da satte lederbilen plutselig ned farten, og det ble etter hvert klart at den måtte bryte med tekniske problemer. Game over.
Da var det klart for Audis nummer 1 til å overta teten, og mange trodde nok da at rutinerte Tom Kristensen skulle sikre seg sin tiende seier - ingen andre er i nærheten når det gjelder suksees på Le Mans.
Men igjen sviktet teknikken. Audi klarte å få bilen i depotet og reparert, men den ble passert i sammendraget av Audi nummer 2 og raskeste Porsche.
Lenge var det kamp i teten mellom Audi og Porsche, men dessverre ble også Porsche et offer for tekniske problemer, slik at de siste rundene ble ren oppvisning for Audis to gjenværende biler.
Et plaster på såret for Toyota var at de sikret seg en pallplass, og selv om lista var lagt vesentlig høyere i år, så det er ikke direkte direkte dårlig stemning her i Toyotas hospitality på Le Mans.
I GT Pro-klassen står tre merker på pallen - Ferrari foran Chevrolet og Porsche mens den såkalte amatørklassen ble vunnet av Aston Martin foran Porsche og Ferrari.
Nå blir det ikke kåret noen vinnere med hensyn til godlåt, men det er ingen tvil om at Chevrolet og Aston Martin kvalifiserer til prisene på dette feltet.
Stor bildekavalkade fra helgens løp på Le Mans legges ut på BilNorge mandag ettermiddag. Det har vært mer enn 260.000 besøkendde på Le Mans i helgen - slike tall er det ikke mange sportsarrangement som matcher.