-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Porsche moser egne mål
Like før leveringene av 918 Spyder starter, forteller Porsche at de har overgått sine egne mål.
Under den siste fintuningen har Porsches spesialister greid å finne litt mer effekt samtidig som de har oppnådd enda bedre forbruks- og utslippstall.
Med den vektbesparende Weissach-pakken montert, går akselerasjonen til 100 km/t nå på 2,6 sekunder (- 0,2 sek.).
Null til 200 km/t kan foretas på 7,2 sekunder (-0,5 sek.), og får du anledning til å lukte på 300-merket, skal det være innen rekkevidde på 19,9 sekunder (- 2,1 sek.).
- Vi har benyttet alle muligheter og arbeidet tettest mulig opp til deadline, sier Dr. Frank-Steffen Walliser, Senior Vice President for 918 Spyder.
SE VIDEO: Slik fungerer Porsche superhybid
Man har også klart å perfeksjonere de to elektriske motorene, slik at 918 Spyder kan foreta en utslippsfri akselerasjon til 100 km/t på 6,2 sekunder. Dette er en forbedring på syv tideler, og med Weissach-pakken kan ytterligere en tidel barberes bort.
Porsche hevder at 918 Spyder med Weissach-pakken for øyeblikket holder rekorden for «gatebiler» rundt Nordsløyfa med tiden 6 minutter og 7 sekunder.
Samtidig har den oppnådd A+ i den europeiske utslipps-klassifiseringen. Med Weissach-pakke har den ifølge NEDC-syklusen et utslipp på 0,30 l/mil (0,31 uten pakken), tilsvarende et CO2-utslipp på 70 gram per kilometer – eller, om du vil, et energiforbruk på 1,27 kWh på mila.