-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Vårt valg
Det er noe herlig komfortabelt ved hybridene. Velkommen ombord i ladbare BMW 330e og Mercedes C350e.
Dyre, kraftfulle og deilige er enkle ord å gripe til når testen skal oppsummeres.
Mercedes har et opplagt fortrinn ved at den både er stasjonsvogn og kan trekke tilhenger.
Sånn sett taper BMW i de praktiske øvelsene, men henter tapet inn på et mer elegant interiør, hakket bedre kjøreopplevelse, mer utstyr, bedre infotainmentteknologi og litt lavere forbruk.
Med flere forbehold utropes BMW til vinner, men forskjellen er så liten og egne preferanser endrer lett valget.
Uansett er begge avgiftsvinnere. Det er trolig viktigst i denne sammenheng.
LES VIDERE:
- Del 1
- Del 2
- Testdata og poeng