-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Vårt valg
Ford strekker seg mot premium med Vignale. Men holder konseptet mål i møte med ekte premium? Her ser du hvordan det gikk da oppgradert Ford Kuga i Vignale-innpakking møtte Lexus NX 300h.
Jeg har alltid ment at Ford Kuga er en interessant bil, og at den selger dårlig i forhold til mange av konkurrentene skyldes neppe bilen.
Som oppgradert er den sannsynligvis klassens morsomste å kjøre, og Kuga har intet å skamme seg over i forhold til de mange som gjerne vil ha en bit av SUV-kaka.
Vignale-konseptet derimot mener jeg Ford skyter langt over mål med i Norge. Å gi seg ut for noe man bare halvveis er, går sjelden godt.
Selv om Kuga rent teknisk hevder seg godt mot Lexus NX 300h, med bedre drivlinje og langt bedre kjøreopplevelse, er jeg redd premiumkundene etter å ha tittet inn i Kuga, ser en annen vei enn mot Ford, eksempelvis mot Lexus NX 300h.
LES VIDERE:
- Innledning
- Del 1
- Del 2
- Vårt valg
- Testdata og poeng