-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Tesla med nye oppgraderinger
Tesla har i natt lansert en ny drivlinje for Model S og Model X. Resultatet er økt rekkevidde og kjappere lading.
Ifølge en pressemelding fra Tesla er forbedringen gjort uten å øke bilenes batterikapasitet.
Samtidig med oppgraderingen har Tesla gjenintrodusert innstegsmodellene Standard Range som i en periode ikke har vært tilgjengelige.
Disse koster fra henholdsvis 739.000 kroner for Model S og 784.400 kroner for Model X. Oppgitt rekkevidde basert på den nye WLTP-standarden er 450 km for Model S og 375 km for Model X.
Er du ute etter enda lengre rekkevidde, så bør du velge en Long Range versjon. Her skilter Model S med hele 610 WLTP-kilometer mens Model X er oppgitt til 505 km etter samme målemetode.
Ladehastigheten er også oppgradert slik at du på en eksisterende Tesla Supercharger får en hastighet på inntil 145 kW (opp fra ca. 120 kW i dag). På neste generasjon V3 Superchargere er hastigheten opptil 200 kW.
Luftfjæringssystemet har ifølge Tesla blitt vesentlig forbedret, og gir nå fullstendig adaptiv demping.
Fjæringssystemet tilpasser seg automatisk kjøring og kjøreforhold. Løsningen er utviklet av Tesla, og kan forbedres og videreutvikles gjennom trådløse programvareoppdateringer.
Endringene er ute på nettsidene til Tesla i dag, og kan bestilles nå.