-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
VW legger til rette for BMW
Rolls-Royce salget øker i imponerende grad i USA, merkets viktigste eksport-marked etter at hotellene i Hong Kong sluttet å kjøpe slike biler. Det er VW står bak økningen, men det er BMW som bør takke. De skal overta merket om halvannet år.
Ferske tall viser at i volum har Rolls-Royce salget i USA økt med 17 prosent i forhold til i fjor. I penger er økningen enda større, fordi det er den nye, dyre Corniche som har stått for mesteparten av økningen.
Nå skal vi ikke bli alt for rørt, for bentley-salget har økt enda mer – og det er ikke tvil om hvem som eier det merket, selv etter 2003. Så det er selvfølgelig mulig at økningen av Rolls-salget har hengt på ryggen av den 33% økningen Bentley har opplevd – først og fremst på grunn av Red Label Arnage modellen.
Nå forteller Alasdair Stwart, sjefen for Rolls-Royce & Bentley Motor Cars i USA at BMWs ferskeste meldinger om ny Rolls fabrikk har beroliget markedet slik at kundene forstår at merket har en fremtid allikevel. Dette har spesielt hjulpet på salget av den store Park Ward saloon, fortller han.
Av Jon Winding-Sørensen – Bilnorge.no
Bildet viser Rolls-Royce Corniche