-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Endelig over mellom BMW og Rover
Nå som motorfabrikken i Longbridge skal overføres til MG Rover, sammen med en sjekk på 93 millioner pund, blir det satt et endelig punktum for alle skilsmisse-formalitetene mellom de to. Nå er alle formelle bånd klippet over.
Etter det har det imidlertid vært diskusjoner om verdier og mengde, for eksempel har det ikke vært helt åpenbart hvem som eide motor- og gearkasse-fabrikken i Longbridge, selv om ingen har hatt problemer med å fordele selve den store samlefabrikken.
Også verdifastsettelser som lå til grunn for avtalen har vært diskutert dette året, men nå er man åpenbart blitt enige om både dette og det andre. Phoenix får 93 millioner pund og drivlinje-fabrikken, som sysselsetter 1600 mann, skal overføres til MG Rover.
Det som BMW nå er i ferd med å gjøre er å kvitte seg med plate-fabrikken i Swindon, der man presser karosseriplater og tjener gode penger på det. Den fabrikken er det imidlertid ingen diskusjon om, så den kan BMW selge til høystbydende.
Det antydes at Swindon og Motorfabrikken til sammen er verd nesten 500 millioner pund, selve bilfabrikken i Longbridge var også verd noen kroner. I tillegg investerte BMW minst 4 milliarder pund i sitt seks-års Rover-eventyr. Utrolig nok: alle tap er allerede tatt, og BMW tjener bedre enn noensinne.