-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ut med Bengal
Buick Bengal, en ganske lekker, lettere retro-roadster, som Buick viste som konsept tidligere i år, var det mange som håpet skulle komme i produksjon. Nå har produkt-czar Lutz sagt Nix.
Sannsynligvis har den også være tatt under behandling av produksjonsingeniører, for nå forteller CarConnection at bilen hadde for mange potensielle produksjonsproblemer, og at produksjonsomkostningene lot til å bli alt for høye, til at bilen kunne gjøres klar for samlebåndet.
Så på tross av at Daimlerchrysler skal bygge Crossfire, er det ganske klart at det ikke blir noen Bengal fra Generalen. Dersom analysene av bilen er slik som CarConnection skriver var det nok ikke vanskelig for GMs øverste produkt-herre, Bob Lutz, å si nei til denne bilen. Det er nok av andre spennende, og mindre kompliserte, prosjekter hos GM for tiden.