-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Cadillac hos Opel, og
Holden snart større enn
Nå må Cadillac ta seg sammen. Holden er snart større enn dette klassiske USA-merket. Men et av våpnene er allerede klart: en fremtidig Cadillac skal bygges hos Opel, men under eget navn.
Og dermed kan kanskje kappløpet mellom australske Holden og Cadillac bli enda mer spennende. I fjor solgte Holden litt over 210.000 enheter, omtrent det samme som Cadillac, og godt forbi SAAB. Dessuten tjener de gode penger!
Med planer om 220.000 enheter i år vil Holden gå forbi Cadillac, og dette er åpenbart bare starten på ekspansjonen. For nå vil den tidligere utviklingssjefen hos Opel, Peter H. Hanenberger som er blitt en meget dynamisk Holden-sjef, ekspandere videre.
Han vil gjøre Holden til et globalt merkenavn – i dag dukker bilen opp under andre navn når den selges utenfor Australia/New Zealand-området. Den kommende Pontiac GTO er et eksempel på det. Hva som imidlertid ikke er helt åpenbart er en av nøklene til Holdens suksess: de jobber bare med en plattform. For tiden bygges det 28 versjoner på den, før året er omme skal du kunne telle 35. Hanenberger kaller Holdens to fabrikker for de mest fleksible i hele GM-sfæren.