-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Bush presenterer ny Caddy
GM kan vel ikke håpe på en bedre presentasjon av sin redesignete DTS Cadillac. Halve nasjonen vil sitte foran apparatene sine og sikle når den majestetisk glir over skjermen i morgen.
Nå er ikke dette bilen nøyaktig slik du får kjøpt den, den er stapp full av detaljer som står på CIAs og Hærens liste over høyt classified information, men i det minste ser front og hekk ut som på den nye 2006-modellen.
Mens presidentens både er høyere og lenger enn bilen du vil finne i forretningene til høsten, vil kundebilene ha de same stacka xenon-lyskløsterne foran, eggekartong-grillen med det store Cadillac-merket og merkets etterhånden typiske LED-baklys som ivrige republikanere og andre på jakt etter tacky underholdning vil kunne studere på nærbildene. De høy-intense lampene som er bygget flush inn i forskjermene, som lyser opp flagg og banner kan imidlertid bestilles fra Cadillacs lange liste over ekstrautstyr, sammen med tilpassede flaggstenger.
I morgendagens utgave har den plass til seks passasjerer der setene kan reguleres i en rekke retninger og vinkler, der det finnes fold-away desktops og hvor seteputene automatisk tilpasser seg passasjerens vekt og stilling – adaptive seter heter dette, også tilgjengelig for oss alle forresten. En CD skifter med plass til 10 skiver høres heller ikke overveldende ut.
Det er verd å huske på at Cadillac i denne paraden er tradisjon, nesten 100 år gammel. Woodrow Wilson brukte en i sin seiersparade etter første WWI, men riktig stas ble det ikke før i 1928 da Cadillac leverte en hel flåte 3-4 tonn tunge limousiner – syv meter lange og utstyrt med alt. 2 veis radioer, generator som kunne forsyne en liten by med strøm, ammunisjon nok til å gjøre en forbuds-gangster i Chicago stolt. Disse bilene ble brukt av det Hvite Hus, og dets innbyggere fra Roosevelt og Truman til Kennedy og Johnson. Først i 1968 ble disse pensjonert. Så både Ronald Reagan og Bill Clinton fikk nye Cadillacer da de valgte dette merket. Clintons var faktisk den første i serien som var et komplett GM produkt. De andre hadde karosseriene designet og/eller bygget utenfor heimen.