-
Volvo Car Stor-Oslo:
Personlig servicetekniker
-
If Skadeforsikring:
Teknisk inspektør, Storbil og Maskiner
-
Toyota Insurance Services:
Network Account Manager
-
HTS Packline:
Junior selger
-
Stangeland Maskin AS:
Mekaniker Kjøretøyverksted
-
Stangeland Maskin AS:
Lakkerer med fagansvar
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger Varebil
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Cadillac realiseres
Var du en av dem som falt for Cadillac CTS Coupé Concept på Detroit-utstillingen? Da kan du øyne nytt håp.
Har en plan
For mens utstillingen fortsatt er åpen for publikum noen dager til, avslører amerikanske Edmunds Inside Line at bilen skal lages. Og selv om toppsjef for GM Design, Ed Welburn, i Detroit fortalte at dette var noe de hadde kokt sammen raskt, hevder nå det amerikanske nettstedet at bilen har eksistert i GMs planer siden midten av 2006.
Med kodenavn GMX226 skal coupéen fra Cadillac på samlebåndet fra midten av 2009 som 2010-modell. Årlig produksjon forventes å ligge i området 15.000 – 20.000.
Lik opphavet
Edmunds hevder at produksjonsbilen blir svært lik prototypen vi møtte i Detroit. Hekken blir nærmest uforandret men får en spoilerleppe med innebygd bremselys i sentrum. Det sentermonterte eksosanlegget vil også få et mer konvensjonelt utseende og plassering.
I front regner Edmunds kun med moderate endringer, som litt færre lysdioder og et noe mer beskjedent uttrykk. Navnevalget er ukjent, men besøkende i Detroit mente CTC ville være passende for en coupé basert på CTS.