-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Cadillac realiseres
Var du en av dem som falt for Cadillac CTS Coupé Concept på Detroit-utstillingen? Da kan du øyne nytt håp.

Har en plan
For mens utstillingen fortsatt er åpen for publikum noen dager til, avslører amerikanske Edmunds Inside Line at bilen skal lages. Og selv om toppsjef for GM Design, Ed Welburn, i Detroit fortalte at dette var noe de hadde kokt sammen raskt, hevder nå det amerikanske nettstedet at bilen har eksistert i GMs planer siden midten av 2006.
Med kodenavn GMX226 skal coupéen fra Cadillac på samlebåndet fra midten av 2009 som 2010-modell. Årlig produksjon forventes å ligge i området 15.000 – 20.000.
Lik opphavet
Edmunds hevder at produksjonsbilen blir svært lik prototypen vi møtte i Detroit. Hekken blir nærmest uforandret men får en spoilerleppe med innebygd bremselys i sentrum. Det sentermonterte eksosanlegget vil også få et mer konvensjonelt utseende og plassering.
I front regner Edmunds kun med moderate endringer, som litt færre lysdioder og et noe mer beskjedent uttrykk. Navnevalget er ukjent, men besøkende i Detroit mente CTC ville være passende for en coupé basert på CTS.