-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Egen konstruksjonsavdeling hos Cadillac
Nå har Cadillac fått noe som de andre bilmerkene hos GM ikke har: en egen konstruksjonsavdeling, med dedikerte Cadillac-ingeniører.

Men nå har blant andre Jim Queen, Vice president, North American Engineering – som hans virkelige tittel lyder, snakket så varmt for et eget konstruksjonsteam for Cadillac at ca. 100 mann er overført for å jobbe eksklusivt med dette merket.
Det hjalp selvfølgelig at man har bestemt seg for å utvikle Cadillac, og at merket skal konkurrere med noen av verdens best konstruerte personbiler. Med en ærlig benchmarking mot for eksempel Lexuser ble det ganske åpenbart at Cadillac trengte spesialbehandling. I denne klassen deler man ikke spesifikasjoner med Chevrolet og Saturn – i hvert fall ikke slik at det er merkbart. BMW og Mercedes-Benz er heller ikke merker som er kjent for å hente konstruksjoner eller deler fra en felles binge.
Det er nok på høy tid at denne omorganiseringen skjer. Med priser fra 75.000 dollars og opp i sekssifret, samtidig som salgstallene øker så det merkes, må man begynne å ta Cadillac alvorlig igjen. Og da trengs nok tilsvarende innsats som det GM, merkelig nok, har vist Corvette i alle år. Der er det nemlig et dedikert Performance Vehicle Team som jobber, og alltid har jobbet, med den bilen. Der er faktisk historien så kontinuerlig at i merkets 50 år lange historie har det bare hatt tre sjefsingeniører.
Cadillac skal i fremtiden få spesielle konstruksjoner, skal bruke spesielle materialer, bli produsert med spesielle prosesser og ha tilgang på helt spesielle håndverkere, blir vi lovet. GM går sågar til det meget spennende skrittet å utarbeide et nytt lønns- og bonus-system, for å holde de dyktigste sammen i et forholdsvis fast Cadillac-lag. Slik det er nå må folk hos GM være flinke til å flytte på seg for å få de avansementene alle mener at de fortjener.