-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
GM med sylinderkutt
Et av elementene på den seksten-sylindrede Cadillacen som ble vist i Detroit i år, var at man kunne velge bort 12 av dem, slik at bilen trillet avgårde, drevet av en firesylindret motor, der resten av stemplene bare drev med rundt, uten å bruke noe bensin. Nå kommer systemet i produksjon.

GM regner faktisk med at 100.000 slike motorer vil bli solgt det første året og argumentet er selvfølgelig forbruk. Basert på offentlige tall skal forbruket være forbedret med 8 prosent, og når utgangspunktet er meget høyt monner det faktisk med 8 prosent.
Da vi så slike systemer for første gang for en femten års tid siden, skjedde utkoblingen ved at man stengte for innsprøytningen til de sylindrene det gjalt. Nå er det ventilstyringen som påvirkes. Innsugnings- og eksos-ventilene holdes stengt for de fire sylindrene som kobles ut. Men de åpnes automatisk hver gang du trykker ekstra på gassen, eller oppoverbakker påvirker kjøremotstanden. Overgangen skal selvfølgelig skje helt umerkelig.