-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Saabillac på plass i dag
Under en meget eksklusiv intern presentasjon vil GMs produktgeneral Bob Lutz foreta en generalprøve på den nye lille EuroLlacken i dag. Anledningen er at Kroymans, Europa-importøren, åpner et nytt anlegg.
Selve den offisielle avdukningen av den spennende bilen vil først finne sted den 28. februar, under den store GM-middagen i Geneve. Og sannsynligvis må vi også vente til da med å kunne vise deg hvordan den skal se ut.
Men vi snakker altså en Trollhättan-bygd bil med Cadillac-emblemer. Den skal være basert på GMs Epsilon-plattform, hvilket vil si Saab 9-3. Den skal komme med en
Det blir sagt at denne bilen aldri vil bli solgt til USA, men at den godt kan bli eksportert til andre markeder når man har nådd fullt volum på 10.000 biler pr. år. I første omgang blir det imidlertid en ren Europa-bil.
Til Norge vil den komme på vårparten neste år, og importørens ambisjoner er ikke høyere enn ca. 100 biler det første året, dersom diesel og priser og det hele klaffer. Det er halvparten av det volumet BilNorge foreslo.
Kroymans ambisjoner har også sunket litt, ser det ut som. Da de forholdsvis overraskende fortalte at de skulle ta seg av GMs amerikanske personbiler i Europa, i første rekke Cadillac og Corvette, kunne de fortelle at de så frem mot 6.000 enheter i fjor, og regnet med å selge 7.000 biler i 2005. Virkeligheten er at de var i nærheten av 1.500 biler i fjor og nå snakker de om mellom 3.500 og 4.000 Cadillacer i år.