-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Saabillac på plass i dag
Under en meget eksklusiv intern presentasjon vil GMs produktgeneral Bob Lutz foreta en generalprøve på den nye lille EuroLlacken i dag. Anledningen er at Kroymans, Europa-importøren, åpner et nytt anlegg.
Selve den offisielle avdukningen av den spennende bilen vil først finne sted den 28. februar, under den store GM-middagen i Geneve. Og sannsynligvis må vi også vente til da med å kunne vise deg hvordan den skal se ut.
Men vi snakker altså en Trollhättan-bygd bil med Cadillac-emblemer. Den skal være basert på GMs Epsilon-plattform, hvilket vil si Saab 9-3. Den skal komme med en
Det blir sagt at denne bilen aldri vil bli solgt til USA, men at den godt kan bli eksportert til andre markeder når man har nådd fullt volum på 10.000 biler pr. år. I første omgang blir det imidlertid en ren Europa-bil.
Til Norge vil den komme på vårparten neste år, og importørens ambisjoner er ikke høyere enn ca. 100 biler det første året, dersom diesel og priser og det hele klaffer. Det er halvparten av det volumet BilNorge foreslo.
Kroymans ambisjoner har også sunket litt, ser det ut som. Da de forholdsvis overraskende fortalte at de skulle ta seg av GMs amerikanske personbiler i Europa, i første rekke Cadillac og Corvette, kunne de fortelle at de så frem mot 6.000 enheter i fjor, og regnet med å selge 7.000 biler i 2005. Virkeligheten er at de var i nærheten av 1.500 biler i fjor og nå snakker de om mellom 3.500 og 4.000 Cadillacer i år.