-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Verdens første?
Det var stor interesse da Chevrolet i England lanserte verdens første skrapebil.
Tusener av mennesker møtte opp for å delta i konkurransen om å skrape seg frem til en gratis Chevrolet Captiva. På forhånd hadde man brukt to måneder på å forberede lotteriet ved å dekke hele bilen med sølvgrå lateks – samme materiale som brukes på skrapelodd.
Det tok 14 timer å skrape bort belegget som skjulte en mengde paneler – det ene av dem med et symbol som markerte at premien var i boks.
Bilen sto sentralt plassert i Londons Covent Garden på en seng av 16.995 pennies for å markere lanseringen av Chevrolets nye SUV i det britiske markedet. Beløpet var ikke tilfeldig valgt – bilen koster nemlig like mange pund på de britiske øyer.
Det har vært mulig å vinne biler via skrapelodd tidligere også, men så vidt vi kjenner til er det første gang selve bilen brukes som lodd. En morsom gimmick.