-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Kjempedebut for 300C
Samtidig med at et lite utvalg utenlandske journalister (også fra BIL selvfølgelig) fikk prøve de første euro-utgavene av Chrysler 300 C på Rivieraen, var 4 millioner amerikanere invitert til fest hos 2.100 forhandlere denne helgen. De skulle også feire den nye modellen.
Denne gangen virket det som de gjorde noe riktig. 4 millioner tidligere, nåværende og – forhåpentlig – fremtidige kunder ble invitert til store Opp-med-teppet selskaper hos alle de amerikanske forhandlerne. Den flunkende nye 300 C hadde hovedrollen, men det fantes også biroller som ble tatt vare på av PT Cruiser Convertible, Town & Country minivan og Crossfire.
Levende musikk og ballonger og servering, og en nummerert spesialserie sølvdollar til alle inviterte danner rammen, og folk fra hovedkvarteret i Auburn Hills er sendt rundt til hver eneste avkrok for å tale produktenes sak.
Nå blir det ikke mye bil ute hos forhandlerne denne gangen. De fleste av den første sendingen på 5000 biler er allerede i trafikk, og nye 5000 er på vei, men har ikke kommet frem ennå. Derfor blir det flere avtaler om fremtidige prøvekjøringer, enn det blir virkelige prøvekjøringer nå. Men mange mener dette vil være med på å bygge opp spenningen rundt den nye bilen, og kanskje skape et enda større trykk.
Det er mange som sier at den begeistringen som nå bygges opp rundt 300 C kan sammenliknes med hysteriet den gang PT Cruiser endelig kom på markedet. Men mer realistiske observatører peker på at da PT Cruiser kom i salg sto folk for å betale inntil 5.000 dollars over listepris for å komme langt frem i køen. Allerede nå er 300 C utstyrt med en rabatt på 1.000 dollars til lojale kunder. I praksis viser det seg at alle som bestiller en 300 C blir betraktet som lojale.